MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang

  • masa pelepasan:2023-12-12 14:22:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:527
  • Penerangan pantas:

    Mardakan,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pa

Kandungan artikel

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

MardakanPerubah telinga pemeriksaan

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Gujranwalakonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,MardakanApakah item ujian pengubah jenis kering, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang



Pada pengurusan muatan:

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Apabila pengubah keluar dari fasa,MardakanSemasa terburu bagi pengubah jenis kering, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Survey produkKilang pengubah kuasa

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Jabatan PengurusanBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

MardakanSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak

MardakanMaklumat produk lain
  • El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

    El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

  • ZiraPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

    ZiraPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

  • BusiaPenangkatan hidraulik platformKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

    BusiaPenangkatan hidraulik platformKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

  • BusiaJembatan pengangkutan gudangCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

    BusiaJembatan pengangkutan gudangCara mengurangkan sinaran ke tubuh manusia

  • BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

    BenjinJembatan penerbangan tetap hidraulikCara menyelesaikan kelajuan yang tidak stabil

  • BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

    BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPasaran masih optimis

  • BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

    BenjinPlatform penangkapan hidraulik tahapPrinsip kerja dan petunjuk teknikal utama

  • segera:Peringatan: Maklumat MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang memberi anda MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang oleh syarikat kami, perkhidmatan MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang. MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MardakanPengubah jenis kering 1250kvaMeningkat pasaran akan datang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!